top of page
Bezorging & Retour
Bezorging & Retour van Uitvaart-Inside magazine
Bij Uitvaart-Inside doen we er alles aan om jouw bestelling snel en in perfecte staat te leveren. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je ons magazine zo snel mogelijk in handen hebt. Lees hier alles over onze bezorg- en retourprocedure.
Snelle & Veilige bezorging van jouw magazine
Zodra je jouw exemplaar van Uitvaart-Inside hebt besteld, zorgen wij voor een zorgvuldige verwerking en verzending.
Verzending via PostNL: Jouw magazine wordt verstuurd met PostNL, onze betrouwbare partner voor pakketbezorging. Gezien het gewicht en de kwaliteit van ons glossy magazine, kiezen we voor de pakketpost van PostNL om te garanderen dat het onbeschadigd bij jou aankomt. Je kunt dus rekenen op de standaard service en tracking die je van PostNL gewend bent.
Levertijd: We streven ernaar om jouw bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen bij je thuis te bezorgen. Zodra jouw magazine is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging.
Wat als er iets misgaat?
Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Mocht er onverhoopt iets misgaan met de levering van je magazine, dan lossen we dit graag voor je op.
Magazine niet ontvangen? Het kan gebeuren dat een magazine vertraging oploopt of zelfs zoekraakt in de post. Als je bestelling na 5 werkdagen nog niet is aangekomen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen je direct verder en zoeken uit waar het magazine is gebleven.
Magazine beschadigd ontvangen? We verpakken onze magazines met grote zorg, maar transport kan soms onverwachte problemen opleveren. Mocht je het magazine beschadigd ontvangen, dan vinden we dat uiteraard erg vervelend. Maak bij voorkeur direct foto's van de beschadiging en stuur deze samen met je ordernummer naar onze klantenservice. We zorgen dan voor een passende oplossing, zoals het kosteloos toesturen van een nieuw exemplaar.
Retourneren van jouw magazine
Gezien de aard van ons product (een magazine), is het retourneren van een eenmaal geleverd exemplaar niet standaard mogelijk, tenzij er sprake is van een beschadiging of een foutieve levering door onze kant.
Mocht je echter van mening zijn dat er een geldige reden is voor retour, of heb je een andere vraag over je bestelling, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice. We bespreken graag de mogelijkheden en zoeken naar een passende oplossing. Jouw ervaring met Uitvaart-Inside vinden we erg belangrijk.
Contact opnemen met klantenservice
Heb je vragen over je bezorging, wil je een probleem melden, of heb je een andere vraag? Ons team staat klaar om je te helpen.
bottom of page